“Op aanraden van een ander theater is contact gezocht met InCompany. De wijze waarop onze vraag werd omgezet in een trainingstraject sprak ons zeer aan.
Door de stijgende verkoop via internet is de rol van de baliemedewerkers de laatste jaren gewijzigd. Meerwaarde van baliemedewerkers bij contact met de gast zit in extra informatievoorziening, verlenen van service en upselling.
InCompany wist op effectieve wijze de juiste vraag/probleem boven tafel te krijgen. Op basis daarvan is een helder trainingstraject op maat gemaakt, dat zijn effect inmiddels al heeft bewezen.
De wijze waarop de training werd gegeven (in alle rust, met veel respect, duidelijke doelstellingen en de weg daarnaartoe) heeft geleid tot een effectief trainingsprogramma waar de deelnemers zich in vertrouwen konden richten op het verbeteren van hun skills.
Door het trainingstraject zien we een stijging van de verkoop van horeca-arrangementen en van voorstellingen. Medewerkers kunnen meer rust creëren tijdens telefoongesprekken. De behaalde resultaten leiden bovendien tot meer plezier in het werk.”
Comments are closed